perjantai 9. syyskuuta 2011

ihmiset, me ollaan kusipäitä

Tää päivä ei ihmeellisemmin alkanu, vitutusta, niksat ja panetus päällimmäisinä mielessä. Mä odotan ihan valtavasti sitä päivää kun keskimmäinen piina jättää mut rauhaan. Nyt tsemppii vaan että päästään sinne asti...
Puolvälissä päivä kumminki otti toisen suunnan ku koko koulun valtas vitunmoinen kriisi - joka oli itte asiassa homma, joka ei kuulunu vittuakaa kellekkään meistä. Yhdestä mun osittain tuntemasta muijasta levitettiin ihan helvetillistä paskaa (tsemppiä hälle...) ja siitä ties ja juorus joka vitun naama mokkereista lukiolaisiin. 
Mulle oli oikeestaan järkytys, millasia vitun mulkkuja me oikeestaan sitte luonteeltamme ollaan kun jostain tän sorttisesta jutusta on kyse. Yhen elämä on hetkellisesti ihan vitun sekasin jonkun toisen paskamaisen tempun takia - ja jengi nauraa, ivaa ja heittää vaa bensaa liekkeihin. Jote jospa nyt kaikki vedetää käteen ja mennää itteemme, kukin vapaasti mitä kautta tahtoo.

Noh, kevyempään asiaan. Mulla oli eilen aika tuottelias päivä (jonka vietin kokonaa kotona ehkä ensimmäistä kertaa kuukauteen) ja sain äänitettyä akustisen kanssa paljon kaikennäköstä: pari omaa ennen pelkästään mun päässä sijainnutta biisiä otin nauhalle ja sitte rupesin leikkimään ja otin omia versioita esimerkiks Hallelujahista. Hih. Mä oon ihan helvetin innoissani  ja tahon päästä työstämään bändin kanssa uusia biisejä joista tykkään ite kympillä. Problematiikkana on vaan se, että kämppä meni alta (meille epäselviks jääneistä syistä) jo muutama viikko takaperin. Eli vierotusoireet soittamisesta on pahat ja uutta treenistä metsästetään tuli perseen alla. Jossain postissa vois vaikka ajankuluks kirjotella meidän muijabändin (surku)hupaisasta, nyt kaksvuotisesta historiasta... we'll see.

Random huomio: mulla on viime aikoina esiintyny taipumusta että kun suutun tosissaan, mun on tarvii purkaa sitä rageemista elottomiin esineisiin. Ei esimerkiks ollu tänään hermostuessa eka kerta kun aukasin mun rystyset seinään ja sitte vasta myöhemmin tulin taas funtsineeks että tässähän ei muute ollut mitään järkeä.

Tällä kertaa ei muuta asiaa... paitsi että seksikäs rumpalini valtaa ens yönä puolet sängystäni, ou jea!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti