torstai 8. syyskuuta 2011

joku blogi hei? herää ny

Mä oon seuraillut kaiken maailman blogeja aika kauan ja sillon tällön funtsinu että vittu kun tekis mieli itekkin kirjottaa... mut sitten aina törmään realismiin: ettei mulla oo tarpeeks aikaa, siitä nyt sitten puhumattakaan että mä oon yks saamaton paska jonka kapasiteetti käsittää vaan yhden asian aina kerrallaan.
No sama juttu kävi taas tässä hiljattain ja rupesin inspiroitumaan kaikista uusista ideoista ja muusta paskasta mitä mun päässä pyöri... ja sitten mä totesin itelleni että vitut. Mitä oikeesti menettää jos kokeilee?

Heh, no se mitä tästä nyt sitten tulee syntymään on asia erikseen. Tarkemmin en oo suunnitellu, mutta mulla on vähän sellanen fiilis että tuun kirjottamaan aika avoimesti ittestäni, ajatuksistani ja kaikennäkösistä elämisen koukeroista. Koska niitä perkele vieköö riittää minne mä ikinä meenkin...

Varmaan seuraavassa postissa sitte jauhan enemmän taustaa itestäni, mut tästä tää starttaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti