keskiviikko 1. elokuuta 2012

palasin viel kertomaan teille että

MUA PANETTAA JA MUA VITUTTAA
ja se on ihan vitun hyvä juttu.
Kaks viikkoa melkein syömättä ja tuntematta mitään, oon laihtunu liian nopeesti ja oon kohta itekki yks diapam.
Mut nyt vituttaa. Täl hetkellä rakastan vihata. JES VITTU.



yks toinenkin päivä musta tuntu hyvältä ku olin rannal
Ai niin siis öö joku varmaan tahtoo selvennystä? Mut jätettiin puolentoista vuoden jälkeen jonku blondin takii, puhelimessa, sillee et olin toises kaupungis enkä voinu tehä asial mitää. Ei mitää ennakkovarotuksii, eip. Viel vähä aikaa sit sama huorapoika tahto naimisiin mun kans. Miehet, ne ei osaa päättää. BUT I DON'T CAREEEEEEEEEEEEEEEEEE

7 kommenttia:

  1. arvaa repesinkö tota et miehet ne ei osaa päättää :---D ! ei vittu t.wilmuriii :--D !

    VastaaPoista
  2. voi ei mulle kävi tuossa kuukausi sitten lähes tulkoon samalla tavalla :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. otan osaa ja tiiän miltä tuntuu (no shit, en just tehny postausta siitä :D) ja voin kuvitella erittäi hyvi miten vaikeeta sunki on luottaa enää seuraavas parisuhtees... mut voimii meille molemmille :)

      Poista
    2. joo juuri näin voimia sinnekkin :)

      Poista
  3. oho, olipas jätkällä ihan munaa jättää puhelimen kautta... voimia sulle!

    http://hellonhigheels.blogspot.fi/2012/08/when-musics-over.html
    Tuolla olis muute teikäläiselle haastetta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kannustuksesta ja haasteesta, voisin vaikka kerrankin ihan tehä ton haasteen ku aina sellaset unohdan :D

      Poista