lauantai 15. lokakuuta 2011

junailua ja amorphis

Jahas, eilen oli sitte vähän normaalista poikkeava perjantai. Koulusta lähdettiin Essi-Kaisa-Eemeli-Iina -tuhonelikolla junailemaan kohti Tamperetta. Syynä se, että joukon Koira oli hommanu meidät Amorphiksen keikan listalle ja päästiin siis ilmaseks sisään - hey, great. 
Ite diggaan ja arvostan, mutten pahemmi kuuntele Amorphista, joten vitutus siitä että keikka jäi meiltä vajaaks viimisen junan lähtiessä ei ollu ihan niin maksimaalinen. Toisaalta, kyllä aika varmasti pari bändin biisiä tulee mulla tulevaisuudessa soimaan ainaki jossain määrin. Livesoundi niillä oli tosi hyvä, laulaja helvetin karismaattinen mutta vittu että ne loput jätkät veti kyllästyneellä meiningillä. Vähän liikettä lavalla kaiken sen keikkailukokemuksen jälkeen ei pitäis olla ihan niin rankkaa - etenkään ku sovituksetki oli kuitenki aikas yksinkertasia. Mut yleisön fiilis tuntu olevan tosi korkeella, myöski anniskelualueen ulkopuolella. Se viimeistään teki tosta hienon kokemuksen. Tuli ihan mieletön himo soittaa ite vitun pitkästä aikaa lavalla...



Tää video on jonkun randomin kuvaama nimenomaiselta keikalta... ite seikkailin tuolla tokassa rivissä.

Junamatka takasin oli jotain niin väsynyttä että naurattaa. Hyvä fiilis meillä oli, ei sillä. Makailtiin pitkin penkkejä kasassa Kaisan ja Eemelin kanssa (lähes aina jonkun pää makas toisen tissien päällä ja muuta epäilyttävän näköstä menoa, kuten yhteistä anatomian opiskelua Eemelin vatsalihaksia ja kylkiluita tutkimalla). Konduktrööri kulki sitten tietenki ohi jokasen pysähdyksen kohdalla ja kaikilla kerroilla me maattiin aina hiukan eri asennossa ja järjestyksessä; sen jätkän ilme näytti aina puoliks järkyttyneeltä ja puoliks siltä että se leviäis meidän hommille viimeistää päästyään seuraavaan vaunuun.

Nyt mulla on menossa lauantaiaamun lagaus, koko keskipäivä olis täynnä jotain pakollista paskamenoo mutta illalla oon taas vapaa kulkemaa, toivottavasti löydän taas tieni johonki mahollisimman häiriintyneeseen seuraan (mun tuttavapiiriin katsoen ei taida olla pelkoa siitä ettei näin kävis. Love ya, my disturbed little friends).

Mitäs muuta mulla olis jaettavaks? Oh yeah, yhtykää mun vitutukseeni siitä kun rahat on melko erittäin loppu... kaikkea elämisen kannalta välttämätöntä (vastaanväittäjät hiljaa siel) tarttis ostaa eikä mikään riitä mihinkää. Oon yrittäny säästyä tuhlaamasta mun vähäistä käyttörahaa turhaan stuffiin, mut on sellasia tiettyjä asioita mihin tulee käytettyä tavallisesti vähän liikaa... tai sitte (kuten yleensä) kaikki rahat. 
Fuck.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti