lauantai 18. helmikuuta 2012

olemme kuin veljet


On lauantaiaamu, oon herännyt vähän aikaa sitten ja käynnistelen päivääni tyhjentämällä kahvipannullista. Sairasloma on ollu ohi kouluviikon verran ja nyt mun kurkkukin alkaa olla jo aika terveessä kuosissa. Se tarkottaa sitä että mä pääsen taas laulamaan! Ai saatana että se tekee mut iloseks.


Muutenki olo on ollu hämmentävän hyvä pitkästä aikaa ja se on kaiken jälkee ihan mahtavaa. Alun perin mun kaikki voimat vieny episodi on alkanu hiipua ja olo on sen johdosta niin helvetin vapautunu että tuntuu hetkellisesti ihan siltä että pystyis mihin tahansa. Suomeksi siis valoa tunnelin päässä, jes!


Jopa mun kovia kokenut ja monta monta kertaa kuolemaisillaan ollu parisuhde on saanu jonkinnäköstä uutta tuulta allee ja vaikka kaikki menneet tapahtumat tekee tulevaisuudesta 100% epävarmaa, on otettava kaikki irti siitä että just tänään rakastaminen on helppoa ja kivaa eikä uskomattoman raastavaa paskaa kuten liian usein.


Niin, penkkarit muuten meni, onneks olkoon kaikki abiystäväni! Itte kävin keräilemässä karkkia, hah. Ja vilkuttelemassa rekoissa ryyppääville nuuttipukeille.


Nyt siis alkaa hiihtoloma, mun ja rakkaan Kaisani piti tehä reissu Turkuun mut homman toteutumine on nyt hiukan vaakalaudalla. Ei sillä ettei täältä Porin tuppukylästäkin löytyis jotain tekemistä, mut se harmittaa että meidän jalo suunnitelma mennä Suomen persereiän keskustaan katusoittamaan akustisen kanssa ei taida onnistua! How cruel is the karma.


Tapojeni vastaisesti voisin pitää ihan chillin loman ilman ylimääräistä ympyrän juoksemista, tai ainaki pyrkiä siihen. Nähä ihmisiä ja sitä rataa, eiks jeh? Tietyt ihmiset on jääneet vähän vähemmälle viime aikoina, se on harmi juttu joka vaatii korjaamista.


Entistä paremmin oon pistänyt merkille miten kaunis Pori oikeestaan onkaan. Kuljen tätä nykyä aina kamera mukana just tällasten hetkien tähden. Olo oli kyllä aika hieno, kävellä tota samaista siltaa yöllä, matkalla kotiin jonkun tärkeen luota. Sillon kävi mielessä että tämäpäs on kiva tunne.


Muuta mulla ei ollu taaskaan. Näkemisiin, pienet homot, neekerit ja muut vähemmistöläiskultaseni.


1 kommentti: