keskiviikko 25. tammikuuta 2012

ovat niin kuin keksipaketteja

Mitä mulla on viel jäljellä? Onko mulla paljonki? Vai onks kaikki kadonnu mun ulottuvilta nii ettei mulla ookkaa enää mitää? Mä oon ollu täydessä horroksessa viime vuodet. Silti tosiasiassa nukkunu oon vaan sillon ku oon tipahtanu, pakkonukutettu. Mite siis oisin huomannu mitää mitä ympärillä tapahtuu.

Mitä sun pitäisi tehdä? Juosta vai odottaa seuraavaa.

Mä rakastan mut se tunne on vaikeemmin ja vaikeemmin tavotettavissa. Ei oo kyllä itteäänkään helppo rakastaa.
Älkää kumminkaa menkö pois.

Tää taitaa sittenki olla
pelkkä viinan puutteen aiheuttama illuusio. (=Todellisuus?)

Ei lastenlippu enää kelpaa.

Menisit kotiin ja kampaisit tukkas.

2 kommenttia:

  1. itelle sen verran henkilökohtanen biisi, että ymmärrän hyvin mitä tarkotat. joskus juokseminen sattuu enemmän ku se, et antaa mennä ohi ja odottaa seuraavaa. valinnat on vaikeita.

    VastaaPoista
  2. toi on yks mun lempparibiisi! mutta vähän kurjaa että sun olotila ei kuulosta kauheen kivalta.. en oikeen osaa auttaa mutta toivottavasti toi pikkuhiljaa joku päivä mahdollisimman pian helpottas :(

    VastaaPoista