maanantai 5. maaliskuuta 2012

jos...


Mä oon ylitunteellinen ja toisinaa ärsyttävä itkupilli

käytän ihan älyttömästi liikaa aikaa randomeihin menoihin ja lupaudun jokaseen projektiin joka eteen sattuu

minkä kustannuksella laiminlyön mua kaipaavien ihmisten näkemistä ja unohan kaikki mun vastuulla olevat oikeesti tärkeet asiat

en ota kritiikistä onkeeni

jään kaikkeen koukkuun, en osaa juoda kohtuudella

en oo joustava vaan korvaan sen paljon mieluummin valittamalla

katkeroidun loppuun käsittelemättömistä asioista helvetin pitkäks aikaa ja puran sitä vittuilemalla asiasta vaikka vuodenkin päästä jos siltä tuntuu

moralisoin toista elämänsä paskaks pistämisestä vaikka olisin ite vielä sitäkin pahempi

en aina jaksa yrittää.




Jos myönnän ja tunnustan mun pienet virheeni ja mokani, saanko sen ääneen sanomattoman ja pahimman anteeksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti