maanantai 12. maaliskuuta 2012

siinä meni taas yks viikko, perkele


Minä olen vähän pieni ja surkea
en aina tiedä miten päin olla
tai miten olla kunnolla
toivon silti ettei se haittaa
ettei sun tarvitse
 mua yöksi ulos laittaa

Maanantaiaamuinen olemukseni

Mulla oli ihan kiva viikonloppu, koulun jälkee käväsin Nompan ja Temen upouudessa kämpässä kahvilla ja asunto oli älyttömän söpö ja kyseine pariskunta samoin. Nomppa heitti neulan ja sopivan tapin lainaan jote kotona sain lävistettyä umpeutuneen reiän huulessani uusiksi. Alahuulta turvottaa ja vähän särkee mutta on ollu ikävä tota pientä palloa kyllä.

Bang...
Siinä sitte operaatiosta toipuessani R-T tuli hakemaan mua himasta ja pyörittiin hetki kaupungissa, tavattiin muutama epämääränen tuttu hippiäinen ja päädyttii lopulta seittemän hengen lössillä eräälle treenikselle kuten kovin kovin usein aiemminki. Laginen, tarkotukseton mutta ihan kiva ilta kuten jo mainitsinki, vaikka alkuperäset, sittemmi vituiks menneet suunnitelmat oliki olleet vähän erilaiset.



Randomeiden tilannekuvien aatelia
Päivänsäde ja menninkäinen eli I-M ja mä (:
Yhessä vaiheessa iltaa, kun käytiin torilla safkaamassa, mun huomion kiinnitti yks just ja just tolpillaa pysyny mua jonku verran vanhempi muija, joka oli aika varmasti jonkin varsin laittoman aineen vaikutuksen alasena, muttei se ulkomuotonsa puolesta pahemmin surkeelta nistiltä näyttäny, vaatteet oli kohtuullisen siistit ja noin. Naine yritti tilata safkaa mutta hädin tuskin sai silmiää kohdistettua mihinkää saati että ois saanu selkeetä puhetta suustaa, jote homma oli aika häsläämistä.

Vähän ajan päästä varsin samanolonen jätkä, ehkä silti pikkusen paremmassa kunnossa oleva, tuli paikalle ja yritti saada sitä muijaa mukaansa, ne selvästi tunsi toisensa ja mulla jäi fiilis että ne olis ollu pari. Sormuksista päätellen ehkä kihlattukin sellanen. Aika pian ne sai kumminki riidan aikaseks, ja lopulta jätkä lähti vetämää sinne mistä oli tullukki ja muija jäi paikoillee nuokkumaan ja yrittämään saada vaivalla hankitut ostoksensa syötyä.

En taho sääliä ihmisiä jotka ei sitä multa kaipaa, mutta se oli ehkä yks surullisimmista näyistä mitä oon hetkeen nähny. Jostain syystä joku siinä tilanteessa kosketti aika lujaa, ja mä toivoin just sillon ihan helvetin hartaasti että mikä ikinä musta tuleekaan ni ei tuollasta. Just siinä oli se tilanne mihin mä haluun välttää joutumasta. Jos mä en keskittyis varomaa tilanteita jotka vie tuollaseen suuntaan ni saattaisin olla jo aika kusessa turhan nopeesti.


Lauantain vietin Tuulikylässä, kävin tarkastamassa Eemelin uuden kämpän jossain sossukodissa, muutama muuki hyypiö pyörähti siinä ja sain annettua siunaukseni sille kämpälle, sievä pieni luukkuhan se.
Sunnuntaina pappa täytti pyöreät 80, olin onnittelemassa ja sieltä kiirehdin suoraan Toijoelle äänityksiin, vedin taustalauluja vaikka ilmeisesti kaikki lauluraidat täytyy kuitenkin ottaa uusiks myöhemmin... no jaa, eipä mua häiritte, pääsenpähä toisteki mikin taa.


Sellanen viikonloppu. Sekavalle ja häsläämisentäyteiselle alkuviikolle ihan hyvää vastapainoa.
Ai niin, mainittakoo vielä että kamerani on paskana, siks en oo saanu kuvattua mitään ja ottaa päähä saatanasti. Kännykän kameralla sain taltioitua hiukan jotai paskaa, toivottavasti laatu riittää hätävaraksi.

Hyvää maanantaita siis kaikille, älkääkä käyttäkö kamaa. :)

"If someone gives you a gift, you don't have to pay for it. That's why every day is a gift."
- Jaska 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti