torstai 1. maaliskuuta 2012

i remember you


Siinä teille lupaamaani videomateriaalia keikalta sitten. Ja kyllä, Kimillä on päällään kiltti...

Tällä viikolla oon ollu vitun inhottavassa flunssassa ja nukkunu tunnin mittasia yöunia. Tämän lisäksi oon datannut ja käynyt facebookissa erittäin randomeja keskusteluja randomeitten ihmisten kesken, sekä ollu musiikillisesti varsin luovalla päällä, kaikennäköstä biisinalkua on syntyny. Parantaa fiilistä kummasti.

Koulussa meillä aina kivaa on...

Huomenna yöks basistiystäväiseni Iidan luo, mahollisesti autotallitreenisjamit ja saunomista tiedossa. Sounds good to me. Välillä on kiva ettiä uusia tapoja viettää perjantaita. Lauantaiaamuna kerkeäväinen Iidani joutuu kiireittensä vuoks häätämään mun kotoaan kymmenen aikaan, joten todennäkösesti mun matka sieltä jatkuu poikaystävän luo jatkamaan unia.
Enpä tiiä millon viimeks oon suunnitellu näin tarkkaan viikonloppuni kulkua etukäteen, trolol. Tavallisesti kaikki lähinnä vaan tapahtuu sellasella omalla laiskalla painollaan.


Muuten, suru-uutisia! Tällä hetkellä kamerani voi erittäin invaliidisti. Toivottavasti saan sen hengen pelastettua vaikka viidenkympin rakkine onkin.


Maanantaina, kun vielä itsepäisesti tappelin lenssua vastaan oltiin porukalla kaupungilla hillumassa (lähes) bändikokoonpanossa, mulkvistina tunnettu laulaja-Kimi vaan skippas saatuaan saman taudin kun meikä. Oli meillä sitten kuitenki varsin rento päivä, kiitokset siitä Jaskalle, Vännille, Essille ja Matiakselle. Matukan kanssa otettiin oikeen söpö naistenkaatajakaksikko-kuvakin!

Odotamme yhteydenottoja kauniilta naisilta

Hyvää ja chilliä viikonloppua siis itse kullekin, mä yritän ryömiä sänkyyni jospa vaikka tänä yönä nukkuisin yli kaks tuntia. Ainaki voi yrittää.

2 kommenttia:

  1. hei mä en tajunnu et oot TOS bändis. NIIIICE :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä mä oon :DD tosin ei oo ainoo vireil oleva proggis

      Poista